Служба автомобільних доріг
у Луганській області

» Прес-центр » новини » Хто несе відповідальність за те, що великогабаритні зерно-трейлери руйнують дороги Луганщини?

Хто несе відповідальність за те, що великогабаритні зерно-трейлери руйнують дороги Луганщини?

На Луганщині на замовлення Служби автомобільних доріг у Луганській області, філії підрядної організації ДП «Луганській облавтодор»  проводять роботи з ямкового аварійного ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення. Втім, всі зусилля дорожників зводяться нанівець «стараннями» великогабаритних зерно-трейлерів, які у гонитві за грошами, прямо порушують українське законодавство.

Ситуація вкрай загострилася під час цьогорічних жнив. Такий стан справ можна побачити у всіх сільсько-господарчих районах Луганщини.

Так, наприклад, у квітні цього року співробітники філії «Старобільська дорожньо-експлуатаційні дільниця (ДЕД)» працювали на автодорозі  - Н-26, км 198+900, 199+00. Проводився  ямочний аварійний ремонт гарячим асфальтобетоном із застосуванням фрези.

Роботи проводилися на автодорозі, у місті Старобільськ, біля елеватора (хід робіт можна побачити на фото).

Головний інженер філії «Старобільська дорожньо-експлуатаційні дільниця (ДЕД)» Віталій Лопатін розповів що головна проблема поганого стану доріг на Старобільщині, зерно-трейлери, які йдуть з перевантаженням, руйнують дороги.

«Ми ремонтували дорогу Н-26, поблизу місцевого елеватора. Але сьогодні  великотоннажні трейлери, які важать по 40 тон і більше, майже знищили результати нашої роботи. І таке відбувається скрізь на Старобільщині. Вага такого трейлера сягає щонайменше 50 тон, а часто-густо і 60, і всі 80 тон. Для порівняння, залізничний вагон вміщує 60 тон» - зазначив Віталій Лопатін.

Служба автомобільних доріг у Луганській області разом з ДП «Луганський облавтодор» роблять все можливе для належного експлуатаційного утримання доріг державного значення у Луганській області.

Начальник відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Циганський зазначив, що причина того, що дороги Луганщини зазнають руйнувань полягає у тому, що  автоперевізники нехтують чинним законодавством. Ситуація загострилася саме зараз – коли на Луганщині закінчуються жнива.

Порушується норми чинного законодавства. Так, Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування»,  введено обмеження на визначених ділянках доріг руху великовагового транспорту загальною вагою понад 24 тони і навантаженням на вісь більш 7 тон, при температурі більше + 28 С. Державне агентство автомобільних доріг ( «Укравтодор»)  ввело обмеження на рух великовагових транспортних засобів в денний час доби при високих температурах повітря. Обмеження діють з  1 червня 2018 року з 10.00 години до 22.00 години.

«Ми знаходимося біля елеватора у Старобільську.  Дорога, яку ремонтували у квітні-травні, а саме тут відбувалися масштабні роботи з аварійного ямкового ремонту, майже знищили. Можна побачити – кілейність, сітку тріщин, порушення дорожнього одягу. Можна побачити що машини, які перевозять збіжжя мають нарощенні борти, порушують норми вантажу. Вага такого автопотягу (зерно-трейлер - причіп) сягає 60-80 тон. Жодна дорога не витримає такого навантаження» - зазначає Віктор Циганський.

Порушуючи всі вимоги законодавства, дорогами Луганщини пересуваються великовантажні автопоїзди, які руйнують дороги.  Рух великовагових транспортних засобів  при високих температурах повітря – порушення чинного законодавства.

Віктор Циганський підкреслив, що управління «Укртрансбезпеки» має реагувати на такі порушення. 

«Мають проходити постійні рейдові перевірки. Мають перевірятися дотримання перевізниками та водіями вимог, правил перевезення вантажів. Але на жаль, сьогодні на Луганщині ми не бачимо дієвої роботи  «Укртрансбезпеки». Варто додати, що зі свого боку ми зробили все належне:  Служба автомобільних доріг у Луганській області разом з ДП «Луганський облавтодор» облаштували три майданчики для перевірок тоннажу великогабаритних машин» - додав Віктор Циганський.

Майданчики розташовані на дорогах Р-66 (об’їзна дорога Кремінна), дорога Н-26 (у районі Сватівського блокпосту), на дорозі Т-13-06 (виїзд із Сєвєродонецьку на Новоайдар).

Нагадаємо, що пріоритетними напрямами дорожнього будівництва на 2018 рік є автошляхи, які з’єднують область із сусідніми Харківською (Куп’янськ-Сватове) та Донецькою (Попасна-Лисичанськ, Старобільськ-Бахмут) областями.

Нагадаємо, мережа автомобільних доріг загального користування Луганської області на підконтрольній українській владі території становить 3600 км, з них  близько 1200 км автомобільних доріг загального користування державного значення,  решта -  місцевого значення. Дороги місцевого значення з січня 2018 року передані на баланс Луганської облдержадміністрації та органів місцевого самоврядування.

Служба автомобільних доріг у Луганській області звертається до водіїв з проханням бути пильними та максимально уважними в місцях проведення дорожніх робіт, дотримуватися вимог Правил дорожнього руху, звертати увагу на попереджувальні знаки та дбати про власну безпеку та безпеку інших.

Слідкуйте за новинами! Підписуйтесь на сторінку Служби автомобільних доріг у Луганській області  у Фейсбуці.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області