Служба автомобільних доріг
у Луганській області

» Прес-центр » новини » «Рух великовагових транспортних засобів при високих температурах повітря – порушення чинного законодавства» - директор ДП «Луганський облавтодор» Олександр Коротун

«Рух великовагових транспортних засобів при високих температурах повітря – порушення чинного законодавства» - директор ДП «Луганський облавтодор» Олександр Коротун

Служба автомобільних доріг у Луганській області разом з ДП «Луганський облавтодор» роблять все можливе для належного експлуатаційного утримання доріг державного значення у Луганській області.

Наразі на підконтрольній українській владі території Луганщини знаходяться понад 3600 км державних, місцевих та комунальних автомобільних доріг. У них різні балансоутримувачі, джерела фінансування і, відповідно, рівні відповідальності за поточний стан цих доріг теж різні.

Служба автомобільних доріг у Луганській області разом та  ДП «Луганський облавтодор» несуть відповідальність саме за дороги державного значення.

«Обласна влада з розумінням ставиться до проблем дорожньої галузі.  Виділяється фінансування і з Державного бюджету, і з обласного бюджету. Основні зусилля зосереджені на відновленні напрямків в’їздів до Харківської та Донецької областей, на  низці найбільш проблемних ділянок автодоріг. Варто додати, що на багатьох дорожніх напрямках існуючі проблеми не вирішувалися десятиріччями. Ми намагаємося виправляти ситуацію, попри всі складнощі.  Але ми зіткнулися з тією проблемою, що порушуючи всі вимоги законодавства, дорогами Луганщини пересуваються великовантажні автопоїзди, які руйнують дороги.  Рух великовагових транспортних засобів  при високих температурах повітря – порушення чинного законодавства» - зауважує Олександр Коротун.

За словами директора ДП «Луганський облавтодор» Олександра Коротуна, ситуація ускладнюється тим, що автоперевізники нехтують чинним законодавством.

Нагадаємо, що з метою збереження автомобільних доріг загального користування від передчасних руйнувань у період тривалої спекотної погоди, керуючись вимогами Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги» та постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування»,  введено обмеження на визначених ділянках доріг руху великовагового транспорту загальною вагою понад 24 тони і навантаженням на вісь більш 7 тон, при температурі більше + 28 0С.

Нагадуємо, що Державне агентство автомобільних доріг ( «Укравтодор»)  ввело обмеження на рух великовагових транспортних засобів в денний час доби при високих температурах повітря.  Обмеження діють з  1 червня 2018 року з 10.00 години до 22.00 години.

«Днями проїхав з Києва. Температура повітря 35,5 С, фури стоять по Київській, Полтавській, Донецькій  області,  в’їжджаю в Луганську область пруть стіною фури, не виконують постанову КМУ про збереження автомобільних доріг.  В інших регіонах фури стоять на відстої, нажаль наша область «унікальна», витрачаємо кошти на ремонт і одразу знищуємо. Про які дороги ми говоримо коли асфальт плавиться,дороги руйнуються ...слів не має», - зауважує Олександр Коротун.

На  управління «Укртрансбезпеки» у Луганській області покладене завдання  здійснювати  рейдові перевірки, дотримання, перевізниками та водіями вимог, правил перевезення вантажів і пасажирів. 

Окрім того, Служба автомобільних доріг у Луганській області разом з ДП «Луганський облавтодор» облаштували три майданчики для перевірок тоннажу великогабаритних машин.  

Майданчики розташовані на дорогах Р-66 (об’їзна дорога Кремінна), дорога Н-26 (у районі Сватівського блокпосту), на дорозі Т-13-06 (виїзд із Сєвєродонецьку на Новоайдар).

За словами Олександра Коротуна, у зв’язку з тим, що асфальтобетонне покриття автомобільних доріг має властивість акумулювати сонячну енергію через темний колір поверхні, в літню пору року його температура значно вища ніж температура повітря.

При температурі повітря 28С температура поверхня асфальтобетону сягає 430С , що приводить до розм’якшення бітумів і відповідно втратою асфальтобетону необхідної міцності.

Аналіз руйнівного впливу повної ваги автотранспортних засобів показав, що руйнування матеріалу дорожнього покриття виникає при осьовому навантаженні автомобіля більше 7 тонн. На основі аналізу параметрів моделей автотранспортних засобів встановлено, що таке навантаження на вісь мають багатовісні  автотранспортні засоби з повною вагою понад 24 тонни.

Нагадуємо, що для відстою великовагового транспорту Служба автомобільних доріг надає перелік стоянок.

Перелік майданчиків відстою транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування на випадок виникненні обмежень в русі та інших ситуацій. 

Найменування автодороги/адресна прив’язка, км +, ліворуч, або праворуч.

Автодорога Н-21 Старобільськ – Луганськ - Хрустальний – Макіївка – Донецьк, місця – 2 км + 400 ліворуч, 18 км +724 ліворуч, 40 км +780 праворуч (АЗС), 41 км +150 праворуч, 60 км +921 ліворуч.

Автодорога Н-26 Чугуїв – Мілове, місця -  143 км +625 ліворуч, 158 км +150 ліворуч, 165 км + 750 ліворуч (кафе),  180 км + 030 ліворуч, 201 км +800 праворуч, 229 км +000 ліворуч, 254 км + 300 праворуч (пункт харчування), 297 км +100 праворуч.

Автодорога Р-22 КПП «Красна Талівка» – Луганськ, місця – 0 км + 200 ліворуч (пункт харчування), 34 км + 300 праворуч (магазин), 40 км + 950 ліворуч (АЗС, магазин).

Автодорога Р-66 КПП «Демино-Олександрівка» - Сватове - Лисичанськ – Луганськ, місця – 24 км +500 праворуч, 64 км + 090 праворуч (кафе), 132 км + 200 праворуч, 187 км + 900 праворуч

Слідкуйте за новинами! Підписуйтесь на сторінку Служби автомобільних доріг у Луганській області  у Фейсбуці.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області