Служба автомобільних доріг
у Луганській області

» Прес-центр » новини » На дорозі Т-13-09 провели перевірку якості проведення дорожніх робіт

На дорозі Т-13-09 провели перевірку якості проведення дорожніх робіт

Наближається до завершення поточний середній ремонт на дорозі Т-13-09, а поки що днями перевіряли контроль якості проведення робіт з укладання вирівнюючого шару. При сприятливих погодних умовах та відповідному фінансуванні, повністю закінчити роботи – з облаштуванням узбіччя та нанесенням розмітки – підрядники обіцяють вже в червні. 

Довгоочікуваний ремонт на дорозі Т-13-09 Щастя – Широкий, яку місцеві мешканці називають «дорогою життя» розпочали у квітні поточного року. Поточний середній ремонт  проводиться на двох ділянках, які знаходилися у вкрай поганому стані. Йдеться про ділянки  22+000 – км 26+000 (від населеного пункту Середньотепле до н.п. Плотина), км 26+000 – км 32+000 (від н.п. Плотина до н.п. Широкий). Зазначені вище ділянки цієї дороги, знаходилися у вкрай поганому стані.

За результатами тендерів було обрано підрядника.  Роботи виконуються співробітниками  ТОВ «Данко». Замовник відновлювальних робіт — Служба автомобільних доріг у Луганській області. Роботи виконувалися вахтовим методом без вихідних, вже покладено нижній вирювнюючий шар асфальту, повним ходом йдуть роботи по упорядкуванню узбіччя.

Представник підрядника — начальник проведення робіт на ділянці км 26+000 - км 32+000 (дорога Т-13-09 Щастя — Широкий) Роман Вікторович Чумак повідомив, що складнощі двох ділянок цієї дороги в тім, що довгі роки її не ремонтували, дорога зазнала значних ушкоджень, основа дорожнього покриття зазнала суттєвих руйнувань та деформацій, на деяких ділянках дорожній одяг було майже повністю зруйновано.

Окрім робіт з укладання вирівнюючого шару асфальтобетону, у квітні-травні велися роботи з розчистки  узбіччя дороги, поновлення ширини дорожнього покриття.

Як відзначив начальник відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Миколайович Циганський, під час виконання робіт, дорожники дотримуються технологічного процесу — якість асфальтобетону, температурний режим.

Але все ж таки для перевірки якості проведення робіт були задіяні сертифіковані спеціалісти.

Днями на дорозі працювали фахівці Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (скорочено - ДП «ДерждорНДІ»). Нагадаємо, що це  -  головна  науково-дослідна установа України з питань будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг і транспортних споруд та головна організація з питань ціноутворення в дорожньому господарстві.

Як повідомив провідний спеціаліст ДП «ДерждорНДІ» Володимир Віталійович Устименко, метою їх приїзду на Луганщину стало проведення наукового супроводу на  зазначених ділянках дороги Т-13-09 (Щастя — Широкий).

Фахівці ДП «ДерждорНДІ», працюючи у рамках своєї наукової методології, взяли зразки кернів (просвердлили відтвори в декількох місцях дороги), провели дослідження модуля пружності дороги (із залученням великотоннажного грузовика). Все це проводилося з метою вивчення фізико-механічних властивостей асфальту, якості проведених робіт з укладання нижнього шару асфальтобетонну.

Після проведення дослідження у лабораторії у Києві, після  виконання всіх науково-дослідних робіт і  випробувань, буде підготовлено звіт щодо відповідності вимогам та стандартам ДСТУ.

Окрім залучення фахівців ДП «ДерждорНДІ», на дорозі Т-13-09 провели дослідну роботу спеціалісти Державного підприємства  «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості».

Ними  було проведено перевірку якості виконання робіт з поточного ремонту на ділянках  22+000 – км 26+000,  км 26+000 – км 32+000.

В процесі перевірки здійснювалось кернування нижнього шару асфальтобетонного покриття, вимірювання поперечного похилу та ширини проїзної частини.

Відібрані зразки асфальтобетонної суміші направлено до лабораторії ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» у м. Києві для проведення відповідних випробувань.

За словами очільника Служби автомобільних доріг у Луганській області Юрія Миколайовича Бережного, сьогодні мало говорити тільки про обсяги робіт та строки їх виконання.

«Сучасні вимоги часу – якість проведення робіт. Саме тому ми залучаємо до контролю якості відповідних сертифікованих спеціалістів, які мають відповідне обладнання. Якість асфальтобетону, відповідність виконання робіт технологічному циклу, дотримання температурного режиму - все це виявиться під час дослідження у лабораторії» - зазначив  Юрій Бережной.

Питання якості автомобільних доріг є важливим пріоритетом роботи Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодору).  Функції контролю якості покладаються на підрядника та замовника.  Відзначимо, наразі 100% капітальних та середніх ремонтів здійснюють приватні компанії, які виграли тендери через систему Prozorro.

Соціальна вагомість  дороги Т-13-09 полягає у тому, що вона з’єднує прифронтову Станицю Луганську з іншою територією української Луганщини. Саме у Станиці Луганській знаходиться єдиний пішохідний контрольний пункт в’їзду-виїзду на окуповану територію, який щоденне перетинають близько 10 тисяч осіб.

Як відзначив Віктор Миколайович Циганський, «відібрані зразки (керни) вирівнюючого шару асфальтобетону для дослідження фізико-механічних властивостей в лабораторних умовах направлені в Київ. При сприятливих погодних умовах, роботи з укладання верхнього шару асфальту не забаряться у червні підрядники, які мають всю необхідну потужну техніку виконають всю роботу».

Нагадуємо, на території Луганської області налічується 5 898 км автомобільних доріг загального користування, у тому числі на контрольованій території – 3 616 км. У тому числі 1 177 км доріг державного значення (національні - 274,8 км, регіональні - 222,5 км, територіальні - 679,8 км), та 2 439 км – місцевого значення. Служба автомобільних доріг у Луганській області несе відповідальність за стан справ на дорогах державного значення.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області

Підписуйтесь на сторінку Служби автомобільних доріг у Луганській області  у Фейсбуці