Служба автомобільних доріг
у Луганській області

» Прес-центр » новини » На Сватівському мосту розпочався монтаж карнизних блоків

На Сватівському мосту розпочався монтаж карнизних блоків

Продовжуємо повідомляти про  роботи з капітального ремонту  Сватівського мосту. Наприкінці минулого тижня будівельники приступили до монтажу карнизних блоків. На разі на об’єкт завезли 40 з необхідних 202 карнизних блоків. На цьому тижні довезуть додаткові блоки. Роботи ведуться щоденно, без вихідних.

Начальник відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Циганський  в черговий раз проінспектував хід ремонту та пояснив що саме зараз відбувається на мосту.

За його словами, карнизні блоки використовуються для облицювання мосту з  торцевої частини.  Складність монтажу карнизних блоків полягає у тому, що такий блок важить 170 кілограмів, а укладання його полягає потребує міліметрової точності. Фактично, мова йде про облаштування тротуарної частини, бо  на карниз «зав’язаний» бортовий камінь та огородження.

«Зараз на Сватівському мосту ведеться монтаж карнизних блоків. Блоки постачаються в готовому вигляді, але проведення таких робіт потребує достатньої кваліфікації та відповідних навичок у будівельників. Жодна погрішність у  розмірах не допустима. Роботи з монтажу потребують уважності, як при монтажу так і при проведенні зварювальних робіт. Все готово для монтажу – оснастка, необхідні металоконструкції. Підрядник обіцяє  збільшити кількість робітників, щоб за кілька днів завершити їх монтаж. На черзі – монтаж тротуарних блоків та бетонування тротуарів» - повідомив Віктор Циганський.

Як вже повідомлялося, щодо бортового каменю - це буде не звичайний залізобетонний камінь, а природній - гранітний. Також на мосту буде  встановлено перильне та бартерне огородження.

Після цього, на влаштовану  бетонну монолітну плиту буде покладено  декілька шарів асфальтобетонного покриття. Всього буде покладено три шари покриття на проїжджу частину мосту (нижній, середній, верхній шар). Це робиться для того, щоб строк служби покриття був не 10-15 років, а значно довшим.

За словами фахівців,  хоча ремонт Сватівського мосту відноситься до капітального ремонту, по факту,  йдеться про повне відновлення мосту.

Нагадаємо, що згідно з договором, закінчення робіт та введення Сватівського мосту в експлуатацію – грудень 2019 року. Але враховуючи соціальну та економічну важливість цього об’єкту, була досягнута домовленість про введення мосту в експлуатацію  раніше запланованого строку.

Роботи виконує підприємство «Газпромресурс».

Хід капітального ремонту мосту знаходиться під постійним контролем замовника — Служби автомобільних доріг у Луганський області та керівництва  Луганщини -  голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Віталія Комарницького. Укравтодор також проводить постійний моніторинг робіт на Сватівському мості. Керівництво Укравтодору наполягає на прискоренні робіт.

Поставлено завдання прискорити хід проведення робі, але не нашкодити при цьому якості самих робіт. Саме тому,  представники Служби автомобільних доріг у Луганський області проводять постійний контроль якості  на місці проведення робіт.

Нагадаємо, міст, розташований на автомобільній дорозі Н-26 «Чугуїв – Мілове» (км 136+662), був збудований у 60-ті роки XX століття. За час експлуатації, споруда зазнала значних руйнувань. В останні роки рух по мосту зазнав обмежень, як по вантажу так і по швидкості транспортних засобів.

Служба автомобільних доріг у Луганській області рекомендує водіям заздалегідь планувати свій маршрут, враховуючи дану інформацію, та з розумінням поставитися до тимчасових незручностей під час проведення капітального ремонту Сватівського мосту.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області.

Підписуйтесь на сторінку Служби автомобільних доріг у Луганській області  у Фейсбуці.