Служба автомобільних доріг
у Луганській області

» Прес-центр » новини » На Сватівському мосту змонтували 40 карнизних блоків, ще 60 на черзі

На Сватівському мосту змонтували 40 карнизних блоків, ще 60 на черзі

Продовжуємо повідомляти про  роботи з капітального ремонту  Сватівського мосту.

За три дні будівельники змонтували 40  карнизних блоків, на черзі ще 60, які привезли 01 жовтня. Вони необхідні для лівої частини мосту, їх мають встановити на цьому тижні. Всього необхідно встановити  202 карнизних блоків. У найближчі дні їх завезуть на об’єкт.  Роботи ведуться щоденно, без вихідних, тут працює  підприємство «Газпромресурс».

Керівництво Укравтодору наполягає на прискоренні робіт,  але треба не нашкодити при прискоренні якості самих робіт. Представники Служби автомобільних доріг у Луганський області проводять постійний контроль якості  на місці проведення робіт.

Окрім контролю з боку замовника – Служби автомобільних доріг у Луганський області – хід капітального ремонту мосту знаходиться під постійним контролем  голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Віталія Комарницького.

Начальник відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Циганський  в черговий раз проінспектував хід ремонту та пояснив що саме зараз відбувається на мосту.

За  словами Віктора Циганського, вже  змонтовані 40  карнизних блоків, 01 жовтня привезли ще 60 блоків. Наразі роботи ведуться по лівій стороні мосту, потім перейдуть на праву частину. Тут також встановлять карнизні блоки, проведуть бетонування тротуару, встановлять бар’єрні та перильні огородження.

«Будівельники працюють наполегливо та ретельно, робота з монтування блоків, дуже відповідальна.  Складність монтажу карнизних блоків полягає у тому, що такий блок важить 170 кілограмів, а укладання його полягає потребує міліметрової точності. Міст має бути сучасним та мати привабливий вигляд», - зазначив Віктор Циганський.

За його словами, новітні технології будівництва помітні у багатьох деталях. Так, наприклад, раніше, ще за радянських часів, карнизні блоки мали провушини з міцної металевої проволоки. Після встановлення блоку, їх просто «загибали» кувалдою, або, у кращому випадку, зрізали. Зараз використовуються зміні провушини на різьбі (на фото).

І таких «дрібничок» багато у сучасному будівництві. Так, наприклад, перед покладанням шарів асфальту вся суцільна бетонна плити буде оброблена напливною гідроізоляцією. Всі ці сучасні технології давно використовуються у кранах Європи. А на Луганщині використання напливної гідроізоляції при будівництві мостів, буде вперше. Такі новітні інженерні рішення значно подовжують строк використання мостової споруди.    

Як вже повідомлялося, щодо бортового каменю - це буде не звичайний залізобетонний камінь, а природній - гранітний. Також на мосту буде  встановлено перильне та бар’єрне  огородження.

Після цього, на влаштовану  бетонну монолітну плиту, після гідроізоляції, буде покладено  декілька шарів асфальтобетонного покриття. Всього буде покладено три шари покриття на проїжджу частину мосту (нижній, середній, верхній шар). Це робиться для того, щоб строк служби покриття був не 10-15 років, а значно довшим.

За словами фахівців,  хоча ремонт Сватівського мосту відноситься до капітального ремонту, по факту,  йдеться про повне відновлення мосту.

Новий міст буде відповідати сучасним вимогам. Це буде дійсно новий, сучасний міст. Його довжина становитиме 101 метр, а ось ширину будівельники «додали», відтепер міст матиме ширину проїжджої частини – 8 метрів та плюс до цього по два тротуари (з обох метрів мосту), загальна ширина буде 10 метрів. Розрахунковий строк експлуатації нового мосту –  не менше 100 років. Мешканці Сватового чекають на цей міст, який  має велике значення для економіки всієї Луганщини.

Нагадаємо, що згідно з договором, закінчення робіт та введення Сватівського мосту в експлуатацію – грудень 2019 року. Але враховуючи соціальну та економічну важливість цього об’єкту, була досягнута домовленість про введення мосту в експлуатацію  раніше запланованого строку.

Будівельники роблять все можливо, щоб Сватівський міст був надійним  та красивим. Разом з тим, Віктор Циганський нагадав,  що  досі не вирішена проблема щодо наведення  ладу на прилеглій території.  Необхідно прибрати зарості, повалені дерева, чагарник, прибрати сміття. Потребують заміни старі дерев’яні стовпи лінії зв’язку та стовпи освітлення. Не додає краси річище річки Красна, яке заросло очеретом. Все наведене -  зона відповідальності місцевої влади, але жодних робіт у цьому напрямку не відбувається.

Нагадаємо, міст, розташований на автомобільній дорозі Н-26 «Чугуїв – Мілове» (км 136+662), був збудований у 60-ті роки XX століття. За час експлуатації, споруда зазнала значних руйнувань. В останні роки рух по мосту зазнав обмежень, як по вантажу так і по швидкості транспортних засобів.

Служба автомобільних доріг у Луганській області рекомендує водіям заздалегідь планувати свій маршрут, враховуючи дану інформацію, та з розумінням поставитися до тимчасових незручностей під час проведення капітального ремонту Сватівського мосту.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області.

Підписуйтесь на сторінку Служби автомобільних доріг у Луганській області  у Фейсбуці.