УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Луганській області

» Прес-центр » новини » Павло Цубер: «У нас амбітні плани – збільшити показники 2020 року на 20 відсотків»

Павло Цубер: «У нас амбітні плани – збільшити показники 2020 року на 20 відсотків»

В Луганській області цього року розпочнеться реалізація проєкту «Східна Україна: возз’єднання, відновлення та відродження», в межах якого планується проведення капітального ремонту на ділянках автодоріг Р-66 від Троїцька до Кремінної та Т-13-02 від Рубіжного до Старобільська загальною протяжністю близько 170 км.

Названий проєкт  фінансуватиметься Міжнародним Банком Реконструкції та Розвитку спільно з Європейським Інвестиційним Банком відповідно до позики, укладеної між Україною та МБРР.

Окрім того, будуть відновлюватися дороги з рахунок Державного бюджету України. Все це буде продовженням проєкту #Велике_Будівництво на Луганщині.

Про це повідомив начальник Служби автомобільних доріг у Луганській області Павло Цубер  в ефірі Сєвєродонецької телекомпанії СТВ.

Павло Цубер розповів про підсумки 2020 року, стан справ на дорогах Луганщини, а також про плани Служби автомобільних доріг у Луганській області та Укравтодору щодо відновлення дорожньої інфраструктури Луганщини у 2021 році.

Павло Цубер  підкреслив: «Для нас пріоритетні маршрути – це там, де найбільший трафік, наприклад, автошляхи Н-26, Н-21.

Насамперед нам треба зв’язати всі населені пункти, що були райцентрами, з Сєвєродонецьком».

Масштаб дорожніх робіт у Луганській області за проектом «Велике Будівництво» у 2020 був рекордним за всі роки незалежності України.

Роботи, які були розпочаті  у 2021 році, продовжаться  у 2021 році.

Минулого року, загалом по області, у рамках  проєкту #Велике_Будівництво розпочато роботи на 343 км автодоріг державного значення.

З них, на сьогодні 133 км  вже відремонтовано, та підписано акти з вводу їх в експлуатацію.

Ще на 67 кілометрах вже влаштований верхній шар асфальтобетону, залишається лише провести роботи з організації дорожнього руху – нанести розмітку, встановити дорожні знаки – i ці ділянки теж можна буде приймати в експлуатацію.

Павло Цубер  відзначив, що Служби автомобільних доріг у Луганській області амбітні плани.

Наразі фахівці роблять всі необхідні напрацювання, щоб  збільшити виконання робіт у порівнянні з 2020 роком щонайменш на 20 %. 

Ключові об’єкти 2020 року (введені в експлуатацію):

  • Маршрут від Станиці Луганської до Сєвєродонецька – Роботи проводились трьома підрядниками на дорогах Т-13-06, Н-21, Т-13-09, Р-22.   
  • Маршрут проходить через населені пункти у Станично-Луганському, Новоайдарському районах до міста Сєвєродонецьк.  
  • Дорога Н-26 Чугуїв – Мілове – Здана в експлуатацію ділянка км 148+000 – 158+000, між населеними пунктами Сватове та Містки. Виконавець робіт – підрядна організація – ТОВ «БК ЄВРОДОР».

Дорога Н-26   одна з  головних транспортних магістралей Луганщини.  Дорога  починається в місті Чугуїв (Харківська область), на Луганщині проходить  через  місто Сватове, села Містки, Калмиківка, Підгорівка, місто Старобільськ, смт Біловодськ,  закінчується в смт Мілове  на кордоні з Росією. 

У 2020 році було розпочато  капітальний ремонт  на  ділянці км 161+000 – 167+000, знаходиться між населеними пунктами Сватове та Містки.  Роботи продовжаться у 2021 році.  Підрядник – ТОВ «БК ЄВРОДОР».

У 2020 році розпочаті роботи на дорозі Н-26 км 230+000 –  км 300 + 885. Роботи проводяться на двох ділянках: км 230+000 – км 265 + 000 (від Євсуга до Біловодська), км 265+000 – км 300 + 885 (від Біловодська до Мілового). Розпочаті роботи у 2020 році  продовжаться у  2021 році. Підрядник ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл».

Маршрут «Сєвєродонецьк – Золоте». Основні роботи  на дорозі Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» – Сватове – Лисичанськ – Луганськ завершені та забезпечено безперешкодний проїзд. 

Дорога  проходить через населені пункти – Сєвєродонецьк, Лисичанськ, Гірське (Попаснянський район).   Підрядник – ТОВ «Ростдорстрой». Ремонтні роботи   проходили  одночасно  на трьох ділянках протяжністю 35,7 км.

Дорога Т-13-16 під’їзд до міста Первомайськ км 0+000 – км 8+200 (протяжність ділянки ремонту  8,2 км).  Дорога проходить через  населений пункт Гірське, Золоте (Попаснянський район).

Маршрут «Старобільськ – Новоайдар». Закінчені основні ремонтні роботи  на дорозі Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк, від Старобільська до Новоайдару – загальна протяжність більш ніж 40 км.

Дорога проходить через населені пункти  Старобiльськ, Половинкине, Байдівка, Шульгинка, Штормове, Переможне, Денижникове, Новоайдар.

Роботи виконують два підрядники – ТОВ «Ростдорстрой» (км 0 +000 – км 20 +000)  та ТОВ «Автомагістраль-Південь»  (км 20+000 – км 39+960). Укладання верхнього шару зроблено 28 км із 40.

У  2021 році відбудеться закінчення робіт на дорозі Н-21,  нанесення дорожньої розмітки, встановлення дорожніх знаків та закінчення установлення бар’єрного огородження. 

Павло Цубер нагадав також, що у 2020 році  на маршруті Станиця Луганська – Сєвєродонецьк, у місті Щастя,  проводився  капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю на км 68 + 910 автомобільної дороги Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк.

Роботи повністю закінчено, шляхопровід введено в експлуатацію. Роботи проводила фірма-підрядник ТОВ «Укртрансміст» (місто Київ). 

На фінальній стадії  реконструкція мосту через річку Айдар (перехідний об’єкт, закінчення робіт у 2021 році).

Міст розташований поблизу смт Новоайдар, на км 42+533 дороги Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар (автомобільна дорога державного значення ІІІ категорії).

Підрядник – ТОВ «Мостстройком» (місто Дніпро). Завершені основні роботи, які забезпечують безперешкодний проїзд по всьому мосту. 

Нагадаємо, що у грудні 2020 року було встановлене сучасне освітлення, яке буде використовувати сонячну енергію. 

Освітлення встановлене на самому мосту та на під’їзді до нього. Продовжуються роботи  на суходолі, тобто знизу мосту, а саме –  очищення опор, обробка оголених ділянок, тривають  штукатурні  роботи.

За словами Павла Цубера, коли встановиться сталий плюсовий температурний режим, на мосту  розпочнуться роботи.

Нагадаємо, що контроль за ходом будівництва, відбувається як з боку Служби автомобільних доріг у Луганській області, так і збоку незалежних експертів (ТОВ «Ежіс Україна» (Франція)».

Павло Цубер повідомив, що  у 2020 на відновлення доріг Луганської області загалом було витрачено 4 млрд.  225 млн. грн. на капітальні, поточні  середні ремонти доріг.

На на експлуатаційне  утримання 270 млн. грн. За окремими проєктами навіть вдалося зекономити. Загалом по всім об’єктам економія склала близько 120 млн. грн., що складає приблизно 7,5%.

У 2021 році міжнародні кошти передбачені на капітальний і поточний середній ремонт ділянок трьох доріг: 

  • Н-26 (загалом на Луганщині, на дорозі Н-26  у 2021 році буде відремонтовано понад 100 км дороги).
  • Р-66 (КПП «Демино-Олександрівка» – Сватове – Лисичанськ – Луганськ, на ділянці км 30+000 – км 86+600,  загалом 56,6 км. Дорога проходить через населенні пункти Аношкіне, Нижня Дуванка, Сватове;  на ділянці км 93 + 400 – км 145 + 075 – 51,7 км. Дорога проходить через Сватове, Червонопопівку, Кремінну, Рубіжне).
  • Т-13-02 – (КПП «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут, на ділянці км 0+000 – км 31+900 – 31,9 км. Дорога проходить через КПП «Танюшівка», Білолуцьк, Зайдарівка, Новопсков;  на ділянці км 71 + 900 – км 121 + 400  – 49,5 км. Дорога проходить через населенні пункти Старобільськ, Верхня Покровка, Нижньопокровка, Нова Астрахань, Михайлівка, Варварівка, Рубіжне).

Павло Цубер докладно розповів чому процедура ремонту доріг доволі довга.  

За його словами, «відповідно до чинного законодавства, процедура має декілька визначених етапів.

Перший – розробка проектно-кошторисної документації, яка займає від 2 до 6 місяців.

Наступний етап – подання на погодження до Укравтодору та затвердження Кабміном переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автошляхів.

Потім відбувається процедура публічних закупівель. На це потрібно ще від 2 до 3 місяців. Потім підписується  договір.

А вже після цього безпосередньо розпочинається виконання робіт  чи надаються послуги». 

За сприятливих погодних умов та відповідного температурного режиму,  новий будівельний сезон на Луганщині розпочнеться з проведення робіт на тих ділянках, на яких було розпочато роботи у 2020 році (перехідні об’єкти); а також на нових об’єктах, де вже проведенні тендери та визначені підрядники, а саме: дорога Н-26 – на ділянці км 195+000 – км 230+000 – 35,0 км. Дорога проходить через Старобільськ, Євсуг. Дорога Н-26 – на ділянці км 167+000 – км 175+000 (Сватівський район, між населеними пунктами Містки – Калмиківка).

Дорога Т-13-02 на ділянці км 141+100 – км 155+100 (між населеними пунктами Лисичанськ – Бахмут, до кордону з Донецькою областю).

Таким чином, і це підкреслив Павло Цубер, вже скоро роботи розпочинаються на минулорічних маршрутах Старобiльськ – Новоайдар – 40 км дороги, Старобiльськ – Мiлове – 105 км та Лисичанськ – Бахмут – 14 км. 

Головний висновок – по всіх ділянках – роботи, які були розпочаті у 2020 році, продовжаться у 2021 році.

На сьогоднішній день триває підготовка проєктно-кошторисної документації по інших об’єктах «Великого Будівництва», які будуть реалізовані у поточному році. 

За словами Павла Цубера, щорічний план з експлуатації доріг включає в себе багато видів робіт, у тому числі, проведення робіт з аварійного ямкового ремонту.

Очікується, що у поточному році таким ремонтом буде відремонтовано близько 100 тис. кв. м доріг.

У 2020 році  фактичний показник ямкового ремонту склав 210 тис. кв. м. 

Також, в межах плану з експлуатаційного утримання автошляхів, торік були проведені роботи з влаштування захисних шарів i дрібний поточний ремонт на дорозі від Рубіжного до Кремінної, на автошляху Т-13-02 у с. Нижня Покрiвка та на декількох ділянках дороги Р66.

Нагадаємо, що  до експлуатаційного утримання доріг відноситься  також зимове утримання доріг, а  це завжди дорогий і складний процес. Як всі можуть бачити, цьогорічна зима ускладнюється частими переходами температури через нуль градусів, що негативно впливає на дорожнє покриття.  

Зимовий сезон на Луганщині розпочався у середині  листопада 2020, коли випав перший сніг.

На дорогах державного значення, за замовленням Служби автомобільних доріг у Луганській області, працюють співробітники філій ДП «Луганський облавтодор».

Всі проблеми, які виникали під час негоди, вирішувалися оперативно, у робочому порядку.    

Дорожники філій ДП «Луганський облавтодор» мають спеціальну техніку  для зимового утримання доріг: 126 одиниць машин та механізмів.

Заготовлена необхідна кількість  протиожеледної суміші,  у наявності  10 денний не зменшуваний запас пального  – 20 тис тонн.

Варто відзначити, що під час ускладнень погодних умов, дорожня техніка працювала і вдень, і вночі, без вихідних.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області.

Слідкуйте за новинами! Підписуйтесь на сторінку Служби автомобільних доріг у Луганській області у Фейсбуці.