УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Луганській області

» Прес-центр » новини » Про дотримання вагових норм та збереження доріг

Про дотримання вагових норм та збереження доріг

Другий рік поспіль в України триває Національна програма #Велике_Будівництво. Укравтодор системно оновлює автомобільні дороги державного значення по всій країні.

Відновлення 4500 км доріг - план на поточний 2021 рік, у 2020 році були оновлені 4056 км.  Один із головних пріоритетів Укравтодору - дотриманням вагових норм та збереження відремонтованих шляхів. Мета - не лише оновлення, а й збереження доріг, які руйнують перевантажені фури.

2 серпня 2021 року Президент України Володимир Зеленський підписав Закон «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» № 1582-ІХ, який Верховна Рада ухвалила 29 червня поточного року.

Документ має на меті недопущення руйнування автомобільних доріг, покращення стану безпеки дорожнього руху, зменшення кількості ДТП і збереження життя та здоров’я людей.

Зокрема, закон запроваджує адміністративну відповідальність за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, що зафіксовані за допомогою засобів фото- й кінозйомки, відеозапису, серед іншого, в автоматичному режимі.

Також документ запроваджує штрафи для водіїв транспортних засобів за невиконання вимог про зупинку від представників Державної служби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), внесення недостовірних відомостей про масу або габарити вантажу до товарно-транспортної накладної чи іншого документа тощо.

Як повідомляє Укравтодор,  система «зважування – в – русі» (WiM) - ефективний інструмент прямого стягнення штрафів за перевищення габаритно-вагових норм, на сьогодні вона працює в тестовому режимі, а усі дані з доріг передаються до Укртрансбезпеки.

Що було зроблено командою Укравтодору?

З 2020 року на ключових інфраструктурних об’єктах Великого будівництва по всій країні встановлено 52 майданчики Зважування-в-русі, у планах до кінця року розширити мережу до 130 комплексів.

Вже цієї осені штрафи почнуть надходити несумлінним перевізникам

Що таке майданчик WiM і як він працює?

Майданчик перекриває дорогу по всій ширині, а фіксація руху здійснюється цілодобово у режимі реального часу за допомогою обладнання, яке монтується в верхньому шарі покриття автомобільних доріг або на прогонових будовах мостів та шляхопроводів.

Навантаження на кожну вісь вимірюється як мінімум у трьох послідовних точках. Автоматично зчитується номерний знак, габаритні розміри, загальна маса, навантаження на кожну вісь та кожне колесо окремо, кількість осей, швидкість руху тощо. Вплив людського фактора відсутній.

Про хід виконання робіт на мостах та дорогах Луганщини – читайте у наступних повідомленнях Служби автомобільних доріг у Луганській області. Для цього вам необхідно підписатися  на сторінку Служби автомобільних доріг у Луганській області у Фейсбуці, а також на сайт Укравтодору.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області.

Слідкуйте за новинами! Підписуйтесь на сторінку Служби автомобільних доріг у Луганській області у Фейсбуці.