Служба автомобільних доріг
у Луганській області

» Прес-центр » новини » Сватівський міст - рух транспорту поступово відновлюється, роботи продовжуються

Сватівський міст - рух транспорту поступово відновлюється, роботи продовжуються

Продовжуємо повідомляти про  роботи з капітального ремонту  Сватівського мосту.

15 жовтня 2019 року буде покладено останній, верхній шар асфальтобетону. Таким чином, поступово рух автотранспорту відновлюється, проте, роботи продовжуються на облаштуванні тротуарів.

Як ми вже повідомляли, безперервно, щодня йдуть роботи на Сватівському мосту, який  розташований на автомобільній дорозі Н-26 «Чугуїв – Мілове» (км 136+662). Без вихідних, тут працює підприємство «Газпромресурс», а також інші залучені підрядники.

У вихідний день, 14 жовтня 2019 року на Сватівському мосту робітники ТОВ «БК ЄВРОДОР» проводили укладання двох шарів асфальтобетону. А напередодні, 13.10.2019 на мосту була влаштована «напливна» гідроізоляція. 

Як повідомив представник ТОВ «БК ЄВРОДОР», начальник проведення асфальтобетонних робіт на Сватівському мосту Андрій Гончаров, всього 14.10.2019 було покладено 158 тонн асфальтобетону. Товщина нижнього шару – 3, середнього – 4 сантиметра.

15.10.2019  буде покладено останній, верхній шар асфальтобетону (товщина 4 см). Це буде  –  щебенево-мастичний асфальтобетон (ЩМА), буде покладено 90 тонн.

Три шари покриття на проїжджу частину мосту (нижній, середній, верхній шар) покладено для того, щоб подовжити строк служби дорожнього покриття.

Представники Служби автомобільних доріг у Луганський області проводять постійний контроль якості  на місці проведення робіт.

Начальник відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Циганський повідомив, що вже невдовзі, після укладання верхнього шару, буде частково відновлено рух по Сватівському мосту.

Рух транспорту буде відбуватися за сигналом встановленого тимчасово світлофору, по одній смузі. Це буде так тому, що роботи на Сватівському мосту із влаштування тротуарів будуть продовжені. Також попереду - встановлення перильного та бар’єрного огородження.

Планується, що рух буде забезпечено у денний час доби, а вже після встановлення всього огородження, рух буде відновлено у повному обсязі цілодобово для всіх типів автотранспорту. 

Щодо робіт на тротуарах, то Віктор Циганський повідомив, що буквально днями привезуть огородження, а поки що ведуться роботи з армування та підготовчі роботи для заливки бетоном. Після заливки бетоном, поверхню буде зачищена, а потім нанесене полімерне покриття для подовження строку його служби. 

За словами Віктора Циганського, за сприятливої погоди, яку очікуються у найближчі дні, планується  завершення всіх робіт на Сватівському мосту, а потім відбудеться його офіційне відкриття.

Віктор Циганський вкотре підкреслив, що міст має бути сучасним та мати привабливий вигляд. Він повідомив, що наразі місцева влада дослухалася до вимог та організувала відповідні роботи. Вже встановлені два стовпа  освітлення.

Між тим, потрібно  комунальникам також прибрати  зарості, повалені дерева, чагарник та сміття. Окрім того, заміни потребує дерев’яний стовп, який обслуговує лінії зв’язку.

Місцеві мешканці, особливо ті, хто живе поруч, з нетерпінням чекають на відкриття сучасного мосту, багато хто з них приходить для того щоб особисто перевірити хід виконання робіт та сфотографуватися.

Сватівчани тішаться з того, що це буде новий, довгоочікуваний міст. Вони також говорять про те, що варто почистити річище річки Красна, тоді Сватівський міст стане справжньою прикрасою міста.  

Віктор Циганський зазначив, що на Сватівському мосту використовується багато новітніх технологій.

Це стосується багатьох робочих операцій, і про деякі з них ми вже розповідали.

Сьогодні, варто нагадати, що використання у верхньому шарі покриття дорожнього одягу щебенево-мастичного асфальтобетону (ЩМА) збільшує термін служби покриття до 20 років. ЩМА використовується для влаштування верхнього шару покриття на автомобільних дорогах з великою інтенсивністю руху в багатьох країнах і не лише Європи.

Товщина шару щебенево-мастичного асфальтобетону буде 4 см, всього буде покладено 90 тонн ЩМА. Використання таких технологій дає можливість влаштовувати тонкошарові верхні шари дорожнього покриття, при цьому зберігаючи хороші експлуатаційні характеристики, стабільність і довговічність покриття.

На відміну від звичайного асфальтобетону каркасна структура щебенево-мастичного асфальтобетону має найвищу жорсткість. Ця структура виробляє передачу основної частини навантаження з поверхневого шару на нижчі шари за допомогою великих кам'яних частин матеріалу. Ця особливість щебенево-мастичного асфальтобетону веде до зменшення деформацій келійності матеріалу покриття.

Нагадаємо, що згідно з договором, закінчення робіт та введення Сватівського мосту в експлуатацію – грудень 2019 року. Але враховуючи соціальну та економічну важливість цього об’єкту, була досягнута домовленість про введення мосту в експлуатацію  раніше запланованого строку.

Нагадаємо, міст, розташований на автомобільній дорозі Н-26 «Чугуїв – Мілове» (км 136+662), був збудований у 60-ті роки XX століття. За час експлуатації, споруда зазнала значних руйнувань. В останні роки рух по мосту зазнав обмежень, як по вантажу так і по швидкості транспортних засобів.

Служба автомобільних доріг у Луганській області рекомендує водіям заздалегідь планувати свій маршрут, враховуючи дану інформацію, та з розумінням поставитися до тимчасових незручностей під час проведення капітального ремонту Сватівського мосту.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Луганській області.

Підписуйтесь на сторінку Служби автомобільних доріг у Луганській області  у Фейсбуці.